Samarbejdsaftaler

kunstshoppen. er etableret for at skabe en forbindelse mellem museer i Danmark og kunstinteresserede kunder.

 

Med stor erfaringen og kendskab til branchen, oplever vi ofte at museer ikke kan få solgt sine plakater. Det kan skyldes manglende fokus, manglende plads eller for mange på lager.

 

Har du et museum, et galleri eller en anden form for kunstudstilling, hvor du ønsket at få hjælp til at sælge ud af dine plakater, så kan kunstshoppen. blive din fremrakte hånd. I kommer af med jeres plakater og kunderne opnår større gennemsigtighed og et brede udvalg af plakater, samlet på et sted.

 

Vi håber I vil blive en del af universet!

Samarbejdsaftale

Hvordan fungere det?

Indmeldelse

I, som museum, vælger hvilke plakater og hvor mange I ønsker, at vi skal varetage salget af.

Afhængig af arbejdet med opsætningen af produkter, vil kunstshoppen. kræve et håndteringsgebyr.

Prisen

Som museum fastsætter I prisen på de enkelte plakater, så kunden oplever større gennemsigtighed.

kunstshoppen. skal have en procentdel af avancen pr. solgte plakat.

Forsendelse

kunstshoppen. står for det administrative arbejde i forbindelse med en ordre.

Her fremsender vi pakkelabel, samt evt. forsendelse emballage til jer. Herefter bliver jeres opgave at aflevere varen til én af vores transportører.

----------
Lyder det som noget for jer,
er i meget velkommende til at sende en uforpligtende mail,
for at høre nærmere om konceptet.

Vi ser frem til at høre fra jer!